«به نام خدا»
با توجه به سیاستهای دانشگاه الزهرا (س) مبنی بر نهادینه کردن تفکر کیفیگرایی، برنامه محوری و استقرار نظام تضمین کیفیت در جهت تحقق سند چشم انداز و اهداف متعالی دانشگاه، اجرای طرح "ارزیابی درونی" در دستور کار گروه های آموزشی دانشگاه قرار گرفت.
ارزیابی درونی به عنوان پایه و اساس بهبود، ارتقاء و تضمین کیفیت عملکرد دانشگاه و نیز به عنوان رویکرد مشارکتی و فرایند محور محسوب می شود. از آنجا که گروه آموزشی به عنوان هسته اصلی آموزش و پژوهش میباشد لذا هرگونه حرکت به سمت کیفیتمداری از گروه آموزشی آغاز می شود. هدف از ارزیابی درونی گروههای آموزشی ارائه تحلیلی جامع و شفاف ازعملکرد گروه، شناسایی قوتها، ضعفها، فرصتها و تهدیدها با مشارکت تمام اعضای هیات علمی به عنوان مبنایی مستند جهت برنامه ریزی بهبود و توسعه کیفی گروه و در نهایت تضمین کیفیت در دانشگاه است.
درهمین راستا مرکز ارزیابی و پایش عملکرد به عنوان اولین گام و به منظور آشنایی اعضای هیات علمی دانشگاه با همکاری مرکز تحقیقات، ارزشیابی، اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی و همچنین معاونت محترم آموزشی دانشگاه سه کارگاه آموزشی را در روزهای 27، 28 و 29 دی ماه 95 برگزار نمود. لازم به ذکر است در این کارگاهها که با حضور 110 عضو هیات علمی از 33 گروه آموزشی برگزار گردید، مبانی علمی و عملی ارزیابی درونی گروههای آموزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین انشاا... پس از شروع فرایند ارزیابی درونی توسط گروههای آموزشی کارگاههای تکمیلی برگزار خواهد شد.
دریافت فایلهای آموزشی کارگاه


|